Minggu, 26 Mei 2013

antara gue, aku dan saya

aku makai bahase sekayu bae e mungkin netral, aku tu kadang tu bingung nak nyebuti awak ku kak makai saya, gue, atau aku, atau malah lebih sopan nyebut name dewek. Aman ku kak wang barat tinggal makai I, itu lah mewakili galek galek

aman dalam searai arai aku nyebut awak dewek dengan 'aku', oleh aman dang di kegiatan aku nyebut awak ku makai 'saya', yang nyasak lagi aman di dunia maya aku nyebut awak ku makai 'gue'. Dak konsisten nie memang. Oleh nak cak mane lagi, ape lagi aku banyak makai sudut padang orang pertama raga calak, jadi aku sebagai pemeran utama dan aku yang tau galek

make dari itu, aku putuske aman mikak aku nak cak ikak bae lah, nasek olah dak konsisten, aku tu segan pulek makai gue gue, aga gaul igek, lemak aman bakal digauli. haha

sebenok e aku tu nak maka kata aku, tapi berhubung ikak cuman sarana hiburan dan pembacenye pulek dari seantero nusantara yang dak formal. Jadi aku makai gue kalu di dunia maya, terserah si maya mau ga nerima gue di dunianye

dem itu bae

Tidak ada komentar:

Posting Komentar